Pjescana plaza...ili..???



Od mojih malih komsija sam posudila malo igrackica a pjesak je privatni...Jelde mislite sta je sad smislila e pa da vam otkrijem tajnu


Sve sam izlila u betonu....male medvedice sam izlila za poklon jednoj radnoj prijateljici za djeciju sobu...
Skoljke i delfine sam napravila po narudzbi....stojace u kupatilu kod jedne osobe .
Sta kazete na plavo kupatilo i skoljkice kao dekoracija.....(zlata???)
Ja nazalost nemam plavo kupatilo ali ce skoljka dobiti jedno mjesto na prozorskoj dasci.....
narudzbe se primaju...haha.Ovaj hobi je ludo zabavan,postanes djete ponovo....
Ako razmisljate da se bacite na posao pazite na gustocu betona ,nije ista kao za velike tanjire...

Kommentarer
Postat av: Nea

Har du gjutit i gips? Nyfikna Nea.

2009-07-01 @ 13:49:33
URL: http://grandhuset.blogg.se/
Postat av: gaga

nej jag har gjutit i betong....fint va???

2009-07-02 @ 15:35:35
Postat av: Duska

bravo nemam reci super ti je ispalo

2009-07-02 @ 21:46:23
Postat av: gaga

dobila narudzbu da pravim skoljkice za jednu cvjecarnicu....

2009-07-03 @ 21:58:17
Postat av: zlata

hahaha..plavo i odma se javljam.. fantasticno,svaka cast..

2009-07-05 @ 23:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0