Opet Spalje



Drugi spalje u vrtu....prvo smo napravili jedan manji spalje za maline koji mi se svidjeo oblikom i stabilnoscu pa sam  kod moga stolara narucila jos jedan za ovu ruzu puzavicu.
Ruza raste svjetlosnom brzinom pa joj treba stabilan oslonac ,evo sad sam jako zadovoljna sa rjesenjem.
Moram napisati da sam radi ruze i do ambulante zavrsila....dok sam vezala ruzu dobila sam valjda trn u palcu (iako sam imala rukavice) Kolegica u labu mi je iglom za vadnje krvi vadila trn jednu cijelu pauzu za kafu.
dali da prijavi povredu na poslu haha....a kome....

Kommentarer
Postat av: Nea

Oh, en sådan fin spalje du har till din klätter-ros. Den ser nätt och stabil ut. Rosenhälsningar från Nea

2009-07-01 @ 13:50:42
URL: http://grandhuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0