Moj dan

Danas smo ja i moja komsinica Ema imale dan samo za nas dvije.Emin muz nas je odvezao do Geteborga....
Prvo smo se isle sisati ....pa smo isle na rucak...pa smo onda kupovale cipele....(Ema je luda za cipelama)
poslije toga smo isle u miju omiljenu trgovinu.Trgovina se zove Luch....prodaju sve za kupanje...mirisljave kupke ,lopte za kupanje ,mirisljava ulja.....itd...itd.... poslije toga smo isle na kafu u moj i Darkin favorit kafe.Kafa i favo kolac su  pravo sjeli..


danas su mi se za ruku zakacile lopte za kupanje sa mirisom lavande,maline,borovnice i mjesana limun dinja...
Osjetite li miris...mmmmm

Kommentarer
Postat av: sanela

Sta ste to sisale?

2009-06-08 @ 09:45:11
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: gaga

hahah e bas si luda........

2009-06-09 @ 09:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0