1,2,3,...mama jel sve da izbrojim



Karanfili...u narodu zvani turski karanfili su puni pupoljaka.Rasadu karanfila sam dobila od moje kone Sanele prosle godine...bilo je dovoljno posaditi po jedan struk  na desetak cm razmaka i evo dobila sam cijeli red karanfila.
Ovi karanfili su mi extar dragi jer smo "svi " imali ih kod kuce u BL.
Sanela je rasadu  i donijela od svoje mame....obogacujemo Svedsku floru.
Boja je predivna a miris.....osjetite li....??????
Moj Teo pokusava izbrojiti pupoljke.


Kommentarer
Postat av: Anonym

divno, divno i moji su procvjetali

2009-06-04 @ 08:47:23
Postat av: zlata

ja ih obozavam....imaju predivan miris....krasno. ja sam odlucila da ih stavim na balkon.

2009-06-05 @ 21:42:09
Postat av: Ane

super su ti mali karanfili, ja ih obozavam...kod mene ce biti svugdje po dvoristu

2009-06-05 @ 22:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0