Boravak....



Evo boravak je u novom ruhu...promijenila sam par detalja i jako sam zadovoljna.
U Panduri sam kupila prizme ,cvjetove i suze od smedeg stakla to sam okacila preko bijele zajese..super efekat
(druga zavjesa)
par novih jastucice iz Indijske i OB-a i jedan divan prekrivac sve u smedim tonovima



kruna svega je naravno par novih svijeca i vazna friskog cijeca (iz vrta)
crvena i smeda svijeca stoje na velikom kamenom tanjuru okolo sam stavila sisarke (male ) i koru raznog drveca
a da sve to dobije mali bling bling posula sam po svemu tome male kristalne prizme smede naravno.
druga starna stola ukrasena je malim svjecnacima OB tri krune komad...nisam mogla odoljeti



cvjetni aranzmad by dragana



Så här blir vardagsrummet i mysiga höst färger...jag blev jätte nöjd.Ett par nya kuddar och plädar ett ljus och finna blomor och vola....



Misse uziva u boravku...ukrao mi je mjesto, ovdje ja sjedim i prelistavam moje casopise.Nova torba za moje casopise se super uklopila u boravku.

Misse är nöjd i det nya vardagsrummet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0