rasadnik u Kalmaru


prije                                   poslije

Iza stenovitog vrta u nastavku sam napravila novi mali vrt sa cvijecem iz Kalmara.Baka(moja svekrva) ima koloniju u Kalmaru...mali predivni vrt pun povrca i cvijeca...moj mali rasadnik....
Evo tako sam sad ovdje posadila tri vrste margareta:rane margarete,pune/duple margerete i jedne margarete sto cvijetaju cijelo ljeto.
Uz zidic sam posadila kacune i druge male lukovice a sa strane sam posadila jedno cvijece sto se zove jagnjece usi ha ha ...ali tako i izgledaju...mali srebreni  plisani listici....cvijeta cijelo ljeto u visokom cvijetu...
bas ce bit zanimljivo vidjeti  sve ovo kad naraste i procvjeta...a naj bolje od svega je da cu imati cvijeca u izobilju koje mogu brati u vazne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0