rabarber

Rabarber je biljka velikih listova,kod nas su se hranile svinje sa listovima rabarbera,ovdje u Svedskoj je rabarber neka vrsta delikatesa.Od mladih stabljika pravi se sve od rabarber krema ,pite, pa do mufinsa....
Ja nisam bas odusevljena kiselim rabarber ukusom ali sam posadila tri velike plante .Ja listove koristim za prevljenje lijepih zdela,tanjira i plata.
Kad listovi narastu pokazacu cijeli poces proizvodnje za sad evo ovako izgleda jedna zdjela sto sam napravila prosle godine.Ovaj ukrasni tanjir napunim vodom ljeti da se pticice u njemu kupaju...inace je neogranicen nacin upotrebe.
Na mastu svima!!!



Ako neko zeli da pravi pitu ili nesto drugo od rabarbera neka javi imam fin recept.

Kommentarer
Postat av: Maja

Moram te pohvaliti ovo mi je za sada favorit stranica.. Samo naprijed jedva cekam slijedeci prilog. Poz svoje. Kram/Maja

2009-04-28 @ 12:54:29
Postat av: gaga

Majo bas ti hvala,jako me raduje da citas i da ti se svida pisi ako imas kakvih zelja...pa da vidim dali mogu sta napraviti...

2009-04-28 @ 18:46:31
Postat av: Marija

Hej! Sasvim slucajno sam naletila na ovu stranicu, trazeci nesto sasvim deseto....,ali me jako zainteresirao ovaj "tanjur" koji si napravila. Mola bih ti zahvalna ako mozes napisati omjer za smjesu betona od koje pravis. Inace sve, i stranica i dvoriste su ti super. Pozdrav

2010-01-08 @ 13:17:11
Postat av: Biljana Jovanovski

Draga,

Srecan ti i Bozic i Nova godina i da si mi jos sto godina ziva i zdrav kad imas ovoliko p[ozitivne energije.

Uzivala sam gledajuci tvoj blogg, toliko da sam negde na polovini razgledanja zakljucala svoj office i na miru razgledala ove prelepe fotografije.

Molila bih te, kad imas malo vremena da mi objasnis postupak pravljenja ovih betonskih listova.

Srdacan pozdrav.

Biljana iz Beograda

2012-01-10 @ 13:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0