ko voli plavo?????

Evo napokon je i vazna sto sam dobila za Bozic ugledala svijetlo dana.Zuti Uskrsnji tulipani i plavi tanjir sto je T dobio za krstenje su super uskladili se sa plavom iittala vaznom.IIttala je poznati finski dizajn.dan je prosao  pripremama Uskrsnjeg rucka  i planiranju  kako postaviti sto.imamo goste cijele praznike...vazno mi je da se ja i moji gosti prijatno osjecamo za stolom.Ne jede sa samo culom ukusa...jede se  i culima mirisa i vida.
Znam da medu mojim citateljima ima neko ko voli plavi dizajn....jeli ovo inspiracija za tebe Z....


                          

Kommentarer
Postat av: zlata

o da..pogodila si...to je moja boja i moram priznati da mi se bas svidja

2009-04-13 @ 23:11:20
Postat av: gaga

bas fino da ti se svida....i mislila sam da ces vidjeti da je tebi namijenjen komentar.Ja imam u kuci samo te dvije stvari plave.

2009-04-14 @ 10:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0